ترک اعتیاد؛ این بار از نوع آنلاین

ترک اعتیاد؛ این بار از نوع آنلاین

برای همه ما پیش آمده است که ساعت های زیادی را بی وقفه پشت سیستم نشسته ایم و بدون توجه به زمان و مکان محو دنیای درون کامپیوتر یا گوشی موبایل خود شده ایم. کمی قبل تر قسمت عظیم زمان اینترنت گردی اکثریت را برنامه یاهو مسنجر و چت روم هایش به خود اختصاص داده بود. پس از آن شبکه های اجتماعی مانند اورکات، یاهو 360، فیسبوک و توئیتر وارد میدان شدند و با بهبود نسبی کیفیت اینترنت دانلود فیلم و سریال و موزیک و بازی های آنلاین نیز جز سرگرمی های نسل جوان شد. اما احتمالا شما هم به این موضوع فکر کرده اید که صرف این همه زمان در اینترنت نه تنها هزینه مادی زیادی برای شما به همراه دارد، بلکه ممکن است ضرر های غیر قابل جبرانی را بر روی زندگی شما بگذارد. زمانی را از زندگی شما بگیرد که هرگز قابل بازگشت نخواهد بود، شما از انجام کارهایی بازدارند که دیگر فرصت جبران آن را نداشته باشید و..

ما ایرانی ها ضرب المثلی داریم که میگوید: “جلوی ضرر را از هرجایی بگیرید، سود است.” پس مطمئن باشید که هر زمان تصمیم بگیرید از شر اعتیاد خود به دنیای اینترنت خلاص شوید و به دنبال زندگی واقعی خود بروید، کار مثبتی انجام داده اید. ما در این مطلب وبسایتی به شما معرفی میکنیم که بوسیله آن میتوانید خیلی ساده، کمی از دنیای اینترنت فاصله بگیرید.

این که درحال حاضر تنها با اکانت جیمیل کار میکند، پس از وارد شدن جیمیل، تمامی حساب های شما که مرتبط با جیمیلتان هستند را شناسایی و در یک لیست مرتب میکند. پس از آن برای تک تک حساب ها از شما سوال میپرسد که آیا تمایل به حذف حساب کاربری خود دارید و یا نگهداری آن. حتی اگر به اشتباه گزینه حذف را انتخاب کرده باشید، در مرحله اول آن حساب به لیست حساب هایی که قصد دارید حذف شود میرود و به یکباره حذف نمیشود و شما در صورت تمایل میتوانید آن را به لیست اصلی برگردانید. سازندگان این سایت مدعی هستند که عملیات جستجو و پاکسازی بر روی سیستم کاربر انجام میشود نه بر روی سرور اطلاعاتی آنها و امکان نقض حریم خصوصی کاربران وجود ندارد.

به احتمال خیلی زیاد، شما از نحوه غیرفعال کردن حساب های کاربری خود در وبسایت ها مانند فیسبوک، توئیتر و.. اطلاع دارید، اما مزیتی که این وبسایت دارد این است که شما را از عضویت در سایت هایی آگاه میکند که ممکن است آنها را از خاطر برده باشید. با حذف حساب های غیر ضروری و نا کارآمد میتوانید تا حدی زیادی به نظم و امنیت خود در دنیای مجازی کمک کنید.

ترک اعتیاد؛ این بار از نوع آنلاین