V از گروه BTS شیفته عروسک هیرونو است؛ لبوبو از تب و تاب افتاد؟

به‌نظر می‌رسد دوران لبوبو به پایان رسیده! وی (V) از گروه بی‌تی‌اس ( BTS) که پیش‌تر با عروسک‌های لبوبو دیده می‌شد، حالا علاقه‌اش را به شخصیت جدیدی نشان داده و حدس زدنش سخت نیست: هیرونو! این تغییر ظریف از چشم برخی اعضای ARMY پنهان نمانده و حالا بسیاری از طرفداران او را دنبال می‌کنند، تا جایی که هیرونو به جدیدترین کالای کلکسیونی محبوب تبدیل شده است.

همه چیز از چند روز پیش شروع شد. زمانی خرید بک لینک قوی که تهیونگ (Taehyung) در فرودگاه بین‌المللی اینچئون حضور داشت. در حالی که به‌سمت هفته مد پاریس حرکت می‌کرد. ظاهر فرودگاهی او مثل همیشه بی‌نقص بود. اما توجه طرفداران بیش از هر چیز به عروسک کوچک هیرونو جلب شد؛ همان عروسکی که از کیف قهوه‌ای برند Celine او آویزان بود. همین یک اکسسوری کافی بود تا موج جدیدی از علاقه میان طرفدارانش شکل بگیرد.

عروسک هیرونو که به‌طور رسمی با عنوان Hirono Living Wild: Fight for Joy شناخته می‌شود، در مدت‌زمانی رکوردشکن در فروشگاه‌های رسمی چینی Pop Mart به فروش رفت. طبق گزارش‌ها، بیش از ۵۰۰ عدد از این عروسک‌ها تنها ظرف بیست‌وچهار ساعت پس از دیده‌شدن تهیونگ خریداری شدند.

اما چه چیزی این عروسک را خاص می‌کند؟ این محصول حاصل همکاری میان هنرمند چینی به‌نام Lang و برند Pop Mart است؛ برندی که بیشتر به‌خاطر اسباب‌بازی‌های طراحانه‌ی کلکسیونی‌اش شناخته می‌شود. نسخه‌ای که تهیونگ همراه داشت، با عنوان ‘Fight for Joy’ شناخته می‌شود و هیرونو را در لباس خرس قهوه‌ای با شلوار سرهمی جین نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد هیرونو به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به لبوبو جدید است!

با این حساب، قدرت تأثیرگذاری وی (V) در ترندسازی واقعی است، چه در مد، چه در موسیقی و حالا حتی در اسباب‌بازی‌های کلکسیونی. تنها یک اکسسوری کوچک کافی بود تا طرفدارانش را به وجد بیاورد و بار دیگر ثابت کند که وقتی تهیونگ چیزی را دوست دارد، آن چیز به‌سرعت وایرال می‌شود.

در حالی که تب لبوبو با حضور لیسا (Lisa) از BLACKPINK آغاز شد، حالا هیرونو به لطف تهیونگ در مرکز توجه قرار گرفته است. در حوزه کاری، وی (V) به‌همراه دیگر اعضای گروه، مشغول کار روی آلبوم بازگشت موردانتظار BTS است که قرار است در سال ۲۰۲۶ منتشر شود.