تاریخ انتشار بازی Don Bradman Cricket 17 اعلام شد

تاریخ انتشار بازی Don Bradman Cricket 17 اعلام شد

بازی Don Bradman Cricket 17 در تاریخ 22 دسامبر(2 دی) عرضه خواهد شد. امروز استودیو Big Ant و Home Entertainment Suppliers طی بیانیه ای این خبر را اعلام کردند.

آقای Ross Symons مدیر عامل استودیو Big Ant می گوید : ما از موفقیت سری بازی های Don Bradman Cricket بسیار خوشحال هستیم. کاربران زیادی روزانه وقت خود را برای سرگرم شدن با این بازی صرف می کنند . کاربران تیم مورد علاقه خود را با نسخه بازی مقایسه می کنند و ما در تلاش هستیم تا بهترین و شبیه به واقیت ترین بازی این سری را در اختیار آن ها قرار دهیم .

مشخص است که بنیاد The Don Bradman از اعلام زمان انتشار این بازی بسیار هیجان زده شده است . این بازی موجب شده است تا میراث با شکوه Don Bradman حفظ شده و رو به جلو پیشرفت کند. رینا هور (Rina Hore) می گوید : ما به دنبال دیدن افق های دور هستیم و منتظر بازخورد ها طرفداران برای این بازی می باشیم تا بتوانیم نسخه بعدی بازی را بیش از پیش بهبود بخشیم.

بازی Don Bradman Cricket 17 در تاریخ 22 دسامبر(2 دی) برای کنسول های ایکس باکس وان ، پلی استیشن 4 عرضه می شود و کاربران نسخه کامپیوتر می توانند با یک ماه تاخیر این بازی را از استیم تهیه نمایند.

 

تاریخ انتشار بازی Don Bradman Cricket 17 اعلام شد