یک کیس حرفه ای برای مودینگ از Thermaltake معرفی شد

یک کیس حرفه ای برای مودینگ از Thermaltake معرفی شد

نام Thermaltake را این روزها می توانید در صنعت مود سازی های تخصصی-تجاری (MOD market) طراحی های 3D، سخت افزارهای جانبی و اصلی و…بیابید. این شرکت تایوانی مراحل تولید و خدمات رسانی خود را در زمینه طراحی و مودینگ انواع کیس های کامپیوتر در دو سال گذشته آغاز و هم اینک به یکی از قطب های این صنعت مبدل شده است. Thermaltake علاوه تولید و فناوری را به نام خود محدود نکرده و با چندین کمپانی سازگار و متفاوت از تخصص کار خود، در حال همکاری است.

جدید ترین کیس این برند تحت عنوان Tower 900 E-ATX به تازگی معرفی شده است؛ محصولی که پتانسیل لازم به منظور تبدیل شدن به رویای کاربران مود را داراست. طراحی در همکاری با Watermod صورت گرفته است. Watermod یک کمپانی فرانسوی است که پیش از آن نیز ترمالتیک در تولید کیس های The Tower با آن همکاری کرده بود. حمایت از پنل های شیشه ای متعدد و قابلیت ماژولار بودن تقریبا تمامی بخش های این کیس، از جمله ویژگی های بارز آن است. Tower 900 E-ATX در ابعاد استاندارد E-ATX قرار دارد و پنل شیشه ای جلوی آن به ضخامت 5 میلی متر است. این کیس دارای نقاط متعدد به منظور نصب خنک کننده های مایع است.

این کیس با ابعاد  423x 483 x 752 (W x D x H) از جمله بزرگترین کیس های موجود در جهان است و متریال های آن شامل پلاستیک، شیشه و فلز است. Tower 900 E-ATX با وزن 25.5 کیلوگرم در رنگ های سیاه و سفید عرضه می گردد. مادربردهایی در فرم E-ATX. ATX, micro-ATX, mini-ITX نیز در آن قابل نصب است. کولرهایی با ارتفاع 260 میلی متر و کارت گرافیک هایی به طول 400 میلی متر به آسانی در دل آن جای خواهند گرفت. کیس Tower 900 E-ATX با قیمت 298 دلار عرضه خواهد شد.

یک کیس حرفه ای برای مودینگ از Thermaltake معرفی شد