گوشی هوشمند ال جی V20 به صورت رسمی وارد ایران شد

گوشی هوشمند ال جی V20 به صورت رسمی وارد ایران شد

در دومین روز از آذر ماه 95، شرکت ال‌جي با همکاری شرکت مدیا‌پردازش گوشی جدید خود را معرفی کرد. در این رونمایی که در هتل آزادی انجام شد، مدیران منطقه ال جی و مدیاپردازش به همراه جمعی از اصحاب رسانه گرد هم آمدند تا به صورت رسمی ورود این گوشی هوشمند را اعلام کنند. ال‌جی v20 که سطح جدیدی از قابلیت‌های صوتی و تصویری را تعیین کرده است در این هفته در دسترس مصرف‌کنندگان ایرانی قرار خواهد گرفت. این گوشی که بصورت عمومی در کره جنوبی و در ادامه در بازارهای کلیدی از جمله آمریکای شمالی رونمایی شده است، از هفته آینده با قیمتی در حدود 2 میلیون 100 هزار تومان در دسترس علاقه مندان ایرانی قرار خواهد گرفت.

در این گردهمایی، مدیران مدیا پردازش با توضیحاتی در مورد ویژگی های کلیدی این گوشی هوشمند و به تصویر کشیدن ویدیوهایی از قابلیت های آن، این محصول تازه از راه رسیده را مفهوم جدید از مالتی مدیا قابل حمل دانستند. از زمان رونمایی عمومی در این ماه، گوشی V20 فروشبالایی را در آمریکای شمالی تجربه کرده و اظهار نظرهای مثبتی را از طرف کاربران و کارشناسان، دریافت کرده است. سري V ال‌جي گوشي‌هاي پرچم‌دار هوشمندي هستند كه براي بهترين تجربه صوتي و تصويري طراحي شده‌اند. ال‌جي نگاهي به مشتريان V10 داشته است و با بررسي نيازهاي آنها گوشي V20 را توسعه داده است.

در این گردهمایی یاشار پورسیستانی توضیحات کاملی را در مورد این محصول ارائه داد. پورسیستانی از ویژگی هایی مانند بدنه مستحکم، صفحه نمایش دوم بهبود یافته، سخت افزار قدرتمند، استفاده از لنز زاویه باز در دوربین اصلی و ثانویه، عکسبرداری با فوکوس سه گانه، فیلم برداری با وضوع بالا، قابلیت تنظیمات دستی حتی در فیلم برداری، کیفیت صدای بسیار بالا، استفاده از سه میکروفون با کیفیت بالا، چیپ ست صوتی قدرتمند و باتری قابل دسترسی اشاره کرد. 

ال جی در V20 سعی کرده است تا استقامت بدنه V10 را در کنار طراحی جدید و باریک تر به کار ببرد. براي دستيابي به ظاهر زيبا و در عين حال بادوام ال‌جي از آلومينيوم سبكي در کنار  مواد مقاوم با منشا سيليكون استفاده کرده است. آلومینیوم AL6013 در هواپيماها، قايق‌ها و دوچرخه‌هاي كوهستان يافت مي‌شود، پشت اين گوشي ويژگي استحكام را درکنار سبكي خود داراست. اگر گوشي بيوفتد، بالا و پايين گوشي توسط سيليكون پلي كربنات محافظت مي‌شود. اين ماده خلاقانه كه در كلاههای کاسکت يافت مي‌شود شوك وارده را تا 20 درصد نسبت به بقيه مواد معمولي كاهش مي‌دهد.

ایشان در ادامه اضافه کردند که این گوشی هوشمند کاملا دو سیم کارت است یعنی کاربر می تواند به راحتی از دو سیم کارت و یک کارت حافظه جانبی استفاده کند. ال جی V20 با سه رنگ نقره ای، خاکستری و صورتی قابل دسترسی است.

کلیدی ترین ویژگی های این گوشی هوشمند را می توان صفحه نمایش دوم (دستیار همه جانبه برای کاربر)، دوربین قدرتمند (چه از لحاظ عکسبرداری و چه فیلم برداری) و چیپ ست صدا (صدایی با 132 دسی بل، چه در برنامه های پخش موسیقی و چه در ضبط صدا و فیلم برداری کاربرد دارد) عنوان کرد. به زودی با بررسی اختصاصی و کامل از این گوشی هوشمند در خدمت شما خوانندگان و کاربران عزیز وب سایت سخت افزار هستیم.  

گوشی هوشمند ال جی V20 به صورت رسمی وارد ایران شد