وان پلاس از تلفن پرچمدار OnePlus 3T با سخت افزار بروزرسانی شده رونمایی کرد

وان پلاس از تلفن پرچمدار OnePlus 3T با سخت افزار بروزرسانی شده رونمایی کرد

کمتر از 6 ماه از رونمایی وان پلاس از گوشی پرچمدار OnePlus 3 که سومین پرچمدار کمپانی نیز است میگذرد که این سازنده ی چینی تصمیم گرفته است جایگزینی جدید را معرفی کند. OnePlus 3T پرچمدار جدید وان پلاس 3 است که امروز رسما از آن رونمایی شده است هر چند روز گذشته تقریبا تمامی مشخصات فنی این گوشی هوشمند در وب سایت وان پلاس مشخص شده بود. در حقیقت OnePlus 3T را نمیتوان یک پرچمدار جدید خواند چرا که طراحی این پرچمدار نسبت به مدل قبلی هیچ تفاوتی نکرده است و وان پلاس تنها مشخصات فنی این دستگاه را بروزرسانی کرده است. بنابراین با پرچمداری قدرتمند و با قابلیت های بیشتر روبرو هستیم.

پرچمدار بروزرسانی شده ی وان پلاس دارای چیپست پردازنده ی قدرتمند تر، باتری با ظرفیت بیشتر و دوربین جلوی با کیفیت تر است. دیگر مشخصات فنی این پرچمدار هیچ تفاوتی نسبت به وان پلاس 3 ندارند. سایز OnePlus 3T برابر با 152.7 * 74.7 میلی متر است. ضخامت این دستگاه 7.35 میلی متر و وزن آن معادل 158 گرم است. در زیر بدنه ی فلزی OnePlus 3T، چیپست اسنپدراگون 821 قرار گرفته است که دارای 4 هسته با فرکانس 2.35 گیگاهرتز است و 10 در صد از اسنپدراگون 820 قدرتمند تر است. بر خلاف شایعات قبلی که گفته میشد 8 گیگابایت رم در این دستگاه قرار بگیرد، در نهایت OnePlus 3T به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز شده است. البته نسخه ی 64 گیگابایتی این پرچمدار نیز وارد بازار خواهد شد. سنسور اثر انگشت دست نخورده باقی مانده است و کاربر میتواند با سنسور یکپارچه شده با دکمه ی هوم، قفل گوشی را در تنها 0.2 ثانیه باز کند. صفحه نمایش OnePlus 3T نیز همان پنل 5.5 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی است و طبق گفته ی مدیر وان پلاس، این کمپانی در آینده نیز از پنل های امولد استفاده خواهد کرد. این پرچمدار دارای درگاه یو اس بی نوع C، جک 3.5 میلی متری هدفون است و از دو سیم کارت نیز پشتیبانی میکند.

دوربین اصلی OnePlus 3T نیز تفاوتی با پرچمدار قبلی نکرده است. بنابراین این پرچمدار از یک سنسور 16 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال به همراه قابلیت ضبط تصاویر 4K برخوردار شده است.اما دوربین جلوی پرچمدار وان پلاس ارتقای چشمگیری را تجربه کرده است. وان پلاس از یک سنسور 16 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر OnePlus 3T استفاده کرده است. بنابراین OnePlus 3T  برای دوستداران عکاسی سلفی میتواند گزینه ی ایده آلی باشد.

دیگر بخش از پرچمدار بروزرسانی شده ی وان پلاس که دچار پیشرفت شده است، بخش باتری این دستگاه است. OnePlus 3T به یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که ده در صد عمر باتری بیشتری را نسبت به وان پلاس 3 ارائه خواهد داد. فناری شارژ سریع Dash Charge در OnePlus 3T حضور دارد. در بخش نرم افزاری نیز اندروید مارشملو  به همراه Oxygen OS بر روی OnePlus 3T نصب شده است. طبق گفته ی وان پلاس، هر دو پرچمدار OnePlus 3T و OnePlus 3 تا پایان سال 2016، بروزرسانی اندروید 7.0 نوگا را دریافت خواهند کرد.

OnePlus 3T از تاریخ 2 آذر ماه با قیمتی معادل 439 دلار برای نسخه ی 64 گیگابایتی به فروش خواهد رسیدو نسخه ی 128 گیگابایتی نیز با قیمت 479 دلار وارد بازار خواهد شد. قیمت نسخه ی بروزرسانی شده ی پرچمدار وان پلاس نسبت به OnePlus 3 حدودا 40 دلار افزایش یافته است. نظر شما در مورد OnePlus 3T چیست؟

وان پلاس از تلفن پرچمدار OnePlus 3T با سخت افزار بروزرسانی شده رونمایی کرد

دانلود مستقیم تانگو جدید